Ajuntament de Reus

Formulari activitats estiu

Formulari activitats estiu

Envia'ns la teva proposta

Criteris


Activitats per joves

Planet Reus vol intervenir en canviar els entorns d’oci i de lleure dels joves a través del treball comunitari, comptant amb la implicació de tots i totes les agents que treballen al municipi sobre aquest àmbit. És a dir, es tracta d’establir uns criteris de selecció que permetin contractar a entitats locals, col·lectius joves no formals o persones físiques que desenvolupin una activitat en el seu temps lliure, sigui com a hobby personal o a través d’una entitat o col·lectiu segons els seus interessos i que aquesta contribueixi al creixement personal, social i emocional de les persones que ho practiquen i, que puguin ensenyar i compartir-ho amb altres joves, contribuint a oferir alternatives d’oci i temps lliure amb una perspectiva comunitària i de transformació social.

Dates i horaris

El Planet Estiu 2025 tindrà lloc de l’1de juliol a l’1 d’agost de 2025.

Les activitats s’organitzen en tres modalitats:

  • ACTIVITATS DE MATÍ: de 10 a 13h de dilluns a divendres (activitats de 3 hores cada dia, amb un total de 15h)
  • ACTIVITATS DE TARDA: de 18 a 20h de dilluns a divendres (activitats de 2 hores cada dia, amb un total de 10h)
  • MONOGRÀFICS: activitats puntuals de dues o tres hores. Normalment de tarda-vespre

Requisits per presentar els projectes

Les entitats inscrites al registre municipal d'entitats de l'Ajuntament de Reus, ja siguin esportives, culturals, juvenils, agrupaments escolta, esplais o de qualsevol altra tipologia i els col·lectius de joves no registrats de manera formal o persones físiques. En la mesura que posteriorment es procedirà a la seva contractació, aquestes hauran de complir amb els requisits i no incórrer en cap de les prohibicions per ser contractades que estableix la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, per la que es transposen a l’ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014.

I que facin la inscripció a través del formulari de Presentació de Projectes.

 

Modalitat o Nivell dels Projectes:

S'estableixen 3 modalitats de projectes d'acord amb les necessitats de monitoratge i tipologia de l'activitat.

PROJECTES NIVELL 1 – Tallers de 15h

  • Activitats que preveuen un màxim de 15 hores.
  • Activitats que preveuen un mínim de 2 monitors durant l'activitat.
  • Complementació del full de projecte i la corresponent declaració responsable.
  • Aquests projectes es dotaran amb una aportació màxima de 510 euros

PROJECTES NIVELL 2 – Tallers de 10 h

  • Activitats que preveuen un màxim de 10 hores.
  • Activitats que preveuen un mínim de 2 monitors durant l'activitat.
  • Complementació del full de projecte i la corresponent declaració responsable.
  • Aquests projectes es dotaran amb una aportació màxima de 340 euros


PROJECTES NIVELL 3 - Monogràfics

  • Activitats que preveuen un mínim de 2 hores i un màxim de 3 hores.
  • Activitats que preveuen un mínim de 2 monitors durant l'activitat.
  • Complementació del full de projecte i la corresponent declaració responsable.
  • Aquests projectes es dotaran amb una aportació màxima de 102 euros

 

Calendari projectes

 
  • De l’14 al 25 d’abril de 2025 Període de presentació de projectes

  • 30 d’abril de 2025 Llistat provisional de projectes admesos i exclosos

  • De l’1 al 8 de maig de 2025 Termini d'esmenes

  • 13 de maig de 2025 Llistat definitiu de projectes admesos i exclosos.

El termini màxim de presentació de projectes a inscripcions.reus.cat es fixa en divendres dia 25 d’abril a les 23.59 h, els projectes presentats amb data posterior sols es prendran en consideració en el supòsit de no arribar al nombre màxim de projectes. La regidoria de joventut podrà demanar informació addicional o aportació de documentació quan els documents presentats presentin alguna mancança o quan sigui necessari per a l'avaluació del projecte.

 

Descarrega i llegeix tota la informació de criteris abans d'omplir el formulari.
Per qualsevol aclarimentpodeu trucar-nos al Casal de Joves la Palma